kristingabrielsson

Damn!

Publicerad 2010-11-08 17:58:51 i Allmänt,

Jag är kass på det här. Borde inte ha nån blogg...
Jag är tillbaka i verkligheten...i skolan dvs. Gjorde klart praktiken för snart två veckor sen och gjorde klart den kursen förra veckan. Blev fyra dagars ledighet på det, såå underbart! I helgen blev det lite fest med klasskompisar och några till. Kul som fan!
Ikväll e det buggkurs! Har verkligen blivit helt såld på det där. Det ger sån sjuk energi och glädje plus att det e riktigt bra träning. Alla är glada och positiva och det gillar jag!
Annars händer det inte så mkt...inget skvaller liksom. Segt.
Dags för soffan.
Bye!

Kommentarer

Postat av: Emilie

Publicerad 2010-11-08 18:40:09

Glad jag blir och jag kommer följa din ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela