kristingabrielsson

Går sönder!

Publicerad 2010-11-15 18:48:44 i Allmänt,

Neo mår dåligt. Inte alls sig lik. Imorse fick jag släpa honom ur "sängen" 45 min efter att jag klev upp. Det är han som brukar väcka mig och va helt galen på mornarna. Sen gick han bara och la sig i vardagsrummet och ville ingenting, jag fick mana på honom att gå ut. Väl ute var han som vanligt men inne bara dör han av. Han har skrikit till flera gånger och han har tydligt riktig ont nånstans åt höger i bakdelen. Det gör så ont i mig när han bara ligger och stirrar. Vill att det ska bli imorn nu så vi kan åka till veterinären. Hatar att vänta, särskilt när nåt av djuren mår dåligt. Ett veterinärbesök är inte en välkommen kostnad kan jag meddela men det skiter jag i. Vad gör man inte för det bästa man har! Älskar dom som om det vore mina barn.
Min vackra pojke!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela