kristingabrielsson

Söndag kväll!

Publicerad 2010-11-14 22:32:37 i Allmänt,

Ok, ett pessimist inlägg till bara. Bara ett! Har faktiskt haft jordens genom tidernas tråkigaste helg den här helgen. No hard feelings Markus. Dom två stunderna lyfte faktiskt min helg.
I fredas var jag faktiskt hos Markus och han bjöd på mat och vi kollade på 2012 så det var jättemysigt och trevligt. Ikväll var han här en sväng och gjorde mig sällskap till Ensam mamma söker. Haha, två patetiska singlar sitter och kollar på när andra dejtar och gläds åt det. Vi har inte mycket till liv, bara att konstatera =) I övrigt har jag inte gjort ett smack!! Har varit låg och känt mig nere och varken velat eller orkat tagit mig för nånting. Jag skyller allt på PMS haha. Såna dagar är det skönt att ha djur som tar ut en i luften och vänner (läs Frida och Marie) som får ta allt skit över telefon.
En bild från kvällen...sitter och pluggar och har vansinnigt kul.
Nu e det sovadags!
Hej och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela