kristingabrielsson

...........

Publicerad 2011-01-29 17:31:38 i Allmänt,

Har en riktigt bra vecka i många avseenden... Praktik, djur, mys, umgänge mm men nu har jag ändå tappat sugen. Känner mg matt och orkeslös och har inte lust med nånting. Why? Vet inte, vet inte alls faktiskt... Har varit hos Emma och Nils idag på födelsedagsfika...Emma fyllde år igår. Väldigt trevligt. Nu e det tal om utgång men jag har inget sug samtidigt som jag inte bara vill sitta hemma ensam. Beslutsångest så det heter duga...e väl ingen panik iofs.. Får se hur jag gör.
Borde gå ut med hundarna nu men vill inte i det här skitvädret. Stormar och snöar=inte trevligt. Har bara varit på kort-promenader idag med va fasen, jag vill inte ut i onödan. Jaja, ska väl kanske göra nåt så jag kommer på humör.
Hej hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela